www.EeckisDonna.blogg.se

2014-07-03
14:47:47

NY KATEGORI - mitt distans team

I den här nya kategorin kommer jag presentera mitt "team" inom distansen.
individer som på något sätt hjälper eller har hjälpt oss i vardagen eller på tävlingbanan!
 
först och främst är det jag själv och min stora stjärna La Madonna (Donna/PrimaDonnan)
Donna är ett travarsto e: baron karsk u: jazzo hornline. född 2000-07-01
Jag fick syn på Donna en dag i regniga september 2013. Den 27/9 -13 hämtade jag henne ca 25 mil bort.
 
Jag har en sambo som heter Micke som inte bara är pojkvän och sambo
utan också min och PrimaDonnans stöttepelare, vän och grom:
 
"Barnen" består av 2 faktiskt riktiga barn som är min sambos:
IRIS
MAX:
 
och sedan hundarna Dida & Bonnie:
 
Vänner, nära och bekanta:
Först och främst ska jag presentera Sara,
vännen som står mig nära och som ställt upp i ur och skur med att både hitta häst,
kolla på häst, hämta häst och som följt vår resa:
 
Åse, min vän, tränare, hovslagare, veterinär, lärare, ridsällskap och grom.
Vad skulle jag göra utan dig?
 
Sandra, peppade och gromade min första tävling!
 
Sanna, min vän, ridsällskap, tävlings och träningskompis
 
Kommentar:
2014-07-03 @ 16:33:14

Gud vad roligt att se travare! :D Dem kan också bli maffiga med massa muskler, på första bilden ser hästen extremt fin ut! Jätte fina bilder verkligen :D

Svar: Första bilden är tagen igår så det tackar jag för och sträcker lite extra på mig resten av den här dagen! :)
Erica Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: