www.EeckisDonna.blogg.se

2014-03-27
23:02:18

värk och stelhet

Idag kändes det som JAG hade blivit överkörd av en stor ångvält!
och dags för vila och återhämtning för fröken och mig då vi körde hårt pass igår.
 
Som ni kanske inte alla vet, så har jag min häst inackorderad på en gård tillsammans med två andra hästar, ett gotlandsruss som bara skrotar och en haflinger som en medryttare rider 2 dagar i veckan så ni kan tänka er att det är ganska tomt och ensamt både i stallet och på ridturer. Men idag fick jag höra att vi eventuellt ska få in en ny häst i stallet, och en RYTTARE TILL! woho, hjärtat slår volter och jag tycker det är så roligt! så nu håller vi alla tummar på sällskap =)
 
Detta är Sessan (som Rebecka rider):
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: