www.EeckisDonna.blogg.se

2014-05-29
22:28:00

Träningsritt

Var iväg till Östansjö för träningsritt med Sanna och tjejerna idag.
Det var sjukt spännande, givande och väldigt bra miljöträning för oss!
 
slut-distansen hamnade på 2,55 mil, tiden kan vi tyvärr inte räkna så mycket på då det blev lite turbulent i gruppen i omgångar och sådär. Men jag är nöjd!
Efter ridturen tog det ca 10 minuter för Donna att falla tillräckligt i puls och det måste jag ju vara nöjd med också.
Efter ritten åkte jag med transport till veterinären då jag hade en avtalad tid kl 16.30. Jag var där 16.15 och när klockan närmade sig 16.45 började jag fundera lite.. Dubbelkollade min lapp som vi skrev sist och mycket riktigt, jag var på rätt plats, rätt tid och rätt dag.. När klockan sedan blev 17.30 och jag inte fått respons på varken telefonsamtal eller sms blev jag tvungen att ge upp och åka hem!
Så arg och frustrerad.. Donna skulle ju ha sin andra grundspruta idag.. Och jag har försökt nå vet. utan framgång! Har man en avtalad tid så kan man väl åtminstone försöka höra av sig om man får förhinder? det var ju det jag tänkte på när jag stannade så länge, att han kanske ringer/dyker upp.. men 60 minuter!?
så nu har jag en klump i magen och vet inte hur jag ska vända utochin på detta.
 
 
-Tar du kort på mig när jag inte är beredd matte!?
 
POOOOOSE
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: