www.EeckisDonna.blogg.se

2014-11-30
10:13:00

Fotosession

Jag börjar bli osäker på om det kommer komma nån snö.. Tanken har varit att invänta snön för att få bra bilder.
Men jag både vill och behöver ha bra bilder och känner att det är dags för en fotosession snart. Däremot så flyttar min fotograf idag, vilket inte är till någon som helst fördel för mig!
 
Så jag behöver jaga en annan fotograf, men jag har en i tanken, frågan är hur rädd hon är för hästar.
Men hon behöver ju inte komma nära, hon behöver ju bara fotografera och fokusera på att bilderna blir bra! Har faktiskt inga riktigt bra bilder på mig och Donna vilket är väldigt tråkigt när man ser andra som har underbara bilder. Jag vill också!
Inte bara ha såna här "jag-är-så-fokuserad-att-jag-ser-arg-ut"-bilder.
 
Bilden är tagen på ett ridpass för Anki (Nivå II tränare i centrerad ridning)
 
 
Kommentarer:
2014-11-30 @ 20:46:20

riktigt fina bilder! :) Jag rider också för anki!

Svar: tack! Anki är bäst. måste verkligen ta tag i och komma iväg och träna kontinuerligt för henne nu!
Erica Svensson

2014-12-03 @ 13:03:59
#2: Den flyende fotografen

Haha puss! Får hoppas på massa sön vid jul/nyår, då jäklar ska jag fixa bilder åt dig ;)

Svar: haha gulle du! såg att det går bra för dig. vill också ha så fin utsikt ju ;P
Erica Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: