www.EeckisDonna.blogg.se

2015-08-30
11:18:00

Distansträns

Men jag har ju glömt att berätta att mannen nu fått ett eget distansträns (eller ja, han är den första att få det, eftersom Donna inte fått något än!). Han gjorde sig bra snygg i den färgen och det var ett riktigt kap ska ni veta! Så nu är han redo för tävlingen nästa helg, som jag i och för sig inte heller har berättat att vi ska åka på!
Han ska gå T50 på Rimboritten 5/9, ni vet den där tävlingen jag skrev om för ett tag sen som är sponsrad av ATG där de ska utse bästa travare. Nu tror jag ju inte att vi har chans på det priset men vi ska ju i alla fall vara med och inte göra det så lätt för de andra, haha!
 
Däremot är det Donna som stått för Mano's anmälan hittills eftersom han inte hade licens och jag inte hann fixa det innan anmälan gick ut, men det är bara göra ett hästbyte.
 
Vi åker redan på fredag den 4/9 för att slippa så lång resa på morgonen. Vi åker då upp till nyfunna vänner utanför Uppsala. Det är rara Monica & hennes grom Malin som tar emot oss. Vi träffade dem första gången på romfarsritten där Monica skänkte ett par strumpor till mig som glömt ta med extra torra strumpor. Vi hade jätteroligt tillsammans och de var verkligen härliga tjejer!
Sedan sågs vi i Laxå igen och har hållt kontakten med varandra, och nu ska vi passa på att ses dagen innan tävlingen. Monica ska faktiskt också rida T50 med sin El Christo, så vi kommer dessutom starta samma klass.
 
Sofia följer med som trogen grom och sedan sluter Åse upp på tävlingsplatsen, dreamteam!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: