www.EeckisDonna.blogg.se

2015-05-20
22:14:59

Longering

Tredje gången fröken longeras av mig då hon inte riktigt fattat grejen förut, kört race och slitit sig. Idag gav jag mig på det igen och det gick väldigt bra! Även fast jag fick släppa när hon brakade iväg några gånger. Men idag förstod hon och var med på noterna. Dessutom har hon blivit så himla tillgiven och kontaktsökande så hon kom fram till mig flera gånger och ville hellre gosa än trava!

 
 
Även Mano fick gå på lina idag! Han är superduktig och skötte sig galant idag.
Jag är absolut ingen longeringsexpert, men fick båda hästarna helt okej idag!
Nöjd som skrutt är jag.
Kommentar:
2015-05-20 @ 22:36:20
#1: Ellen

Ser himla mysigt och fint ut på bilderna :)

Svar: ja=)
Erica Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: