www.EeckisDonna.blogg.se

2015-11-25
23:11:18

Alltså... wow.

Sitter och kollar igenom mitt bildarkiv och hittar den här bilden på Donna!!
Det är Emelie som rider henne här, men det är inte det jag fokuserar på..
Det jag fokuserar på är hennes kroppsform.. Alltså, herre-min-jävlar, har min häst sett ut sådär!?
Vad hände på vägen?
Bland annat så flyttade vi och bytte stall, tappade träningsförutsättningarna som vi hade..
 
Jag blir fasen ledsen när jag ser bilden med tanke på hur hon ser ut nu när hon stått länge och gottat till sig och tappat allt vad heter form och muskler.. Ni kan ju bara tänka er hur mycket jag längtar efter att få arbeta henne tillbaka igen. MEN jag får inte ha bråttom, varken för hennes eller min del.. Donna behöver vara 100% fräsch och jag har personliga målsättningar som ska uppnås innan jag får rida henne igen..
 
Ska jag vara ärlig så känner jag att jag svikit den här damen, på många plan.. Och det smärtar ska ni veta..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: