www.EeckisDonna.blogg.se

2015-09-04
01:50:03

Oroad förmodligen i onödan

Imorse var allt som vanligt med Donna igen. På eftermiddagen var allt fortfarande normalt och efter vår ridtur (där studsbollen kom fram) var allt normalt fortfarande! Jag är nog bara paranoid, hon är ju som hon ska. 

Ja, ridturen var minst sagt spännande. Alla hästarna fick följa med och Donna var lite väl het på gröten så hon till och med stegrade sig så jag trodde vi skulle gå omkull! Det brukar hon verkligen inte göra så jag blev väldigt rädd.. Mano betedde sig som den tävlingshäst han är...

Jag ska nog sluta rida mina hästar i sällskap med de andra tjejerna i stallet. De verkar ju totalt bombade i huvudet, ouppfostrade, heta kräk.. Återgå till ensam-ridning igen, det låter ju väldigt lockande...? 

Börjar få kalla fötter inför helgen också! Shit, vad har jag gett mig in på? 
Mano ska starta T50 på lördag och jag är så nervös att jag skulle kunna spy.. Hur ska detta gå? 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: