www.EeckisDonna.blogg.se

2016-08-21
23:53:25

Bygga hage, inte den roligaste sysslan..

Att bygga hage är inte direkt det bästa jag vet, men det är ett nödvändigt ont när man har hästar.. Det är bara bita ihop och göra! Så idag har mina inackorderingar fått en ny gräshage med mer bete i då deras var helt slut. Och det finns fortfarande mark kvar att bygga mer på så snart kanske det behövs stolpas igen.
Jag vill ju ha mina hästar ute så länge och mycket jag kan, så förhoppningen är att vädret tillåter ett par veckor till.
 
Så någon ridning blev det inte av idag, men hoppas att komma upp i sadeln imorgon!
Jag är fortfarande lite besviken på mig själv, att träningen inte får ta tillräckligt mycket plats i mitt liv som förut. Jag vill ha ett bra upplägg och disciplin, men det är svårt. Jag är lite osäker på varför det är svårt men jag får inte till det.. Försöker att peppa igång mig själv så mycket jag bara orkar!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: