www.EeckisDonna.blogg.se

2016-08-26
02:12:01

En liten vilodag

Idag (torsdag) blev det en riktig vilodag, jag tillbringade halva dagen i sängen eftersom jag jobbade natten och sen vaknade jag upp till ruggigt väder och kände inte alls för att göra någonting. Så jag snackade bort ett par timmar i telefonen med några vänner, fick besök och sen kom min tvåbente man hem och vi käkade middag. Det fick bli på det viset idag, men det gör ingenting!
 
imorgon ska vi löshoppa! Det ska bli grymt kul, jag har aldrig löshoppat Donna och eftersom jag vet att hon älskar att hoppa så vet jag att hon kommer uppskatta morgondagens aktivitet.
 
här ser ni bilder som jag lånat av föregående ägare Lizzy när hon löshoppat Donna, för många år sen!
På den här bilden hoppar hon inte hindret utan bommen på sidan av:
Ganska graciöst grodhopp va?
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: