www.EeckisDonna.blogg.se

2016-08-31
02:53:27

Sånt man gör när tiden finns.

Jag tittar igenom hela cyber-space på framgångsrika människor, människor som är framstående och duktiga.
Jag sitter natt ut och natt in och analyserar mig själv, analyserar mitt liv och mina drömmar och mål. Det känns som jag blivit serverad så många motgångar det senaste att mina drömmar blir allt mindre och ursprungsversionen suddas sakta ut. Jag vill så mycket, jag vill uppnå massor. Men det kommer inte gå... Det går inte..
Varje tävlingsmänniskas högsta dröm är att bli bäst! Jag har också tänkt så.. Sedan ändrade jag mig till att jag kanske i alla fall kan få bli bra, på en hygglig nivå. Idag känns det som jag nöjer mig med att sitta till häst hemma, i skogen, för det är där jag platsar. En nobody i skogen..
 
Jag vet helt ärligt inte hur man ska ta sig framåt.
Var hittar man motivationen och upplägget när man är eller känner sig ensam?
 
Jag har försökt att hjälpa mig själv inatt. jag har gjort en målplan för mig själv, som har med träning och hälsa att göra. Den är strukturerad och har klara delmål! så nu måste jag verkligen försöka hålla mig till den målplanen. Man måste börja någonstans för att komma någonstans. För jag vill inte vara en nobody i skogen..
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: