www.EeckisDonna.blogg.se

2016-12-04
23:01:00

Annelie rider för musikhjälpen och Maria Hagman föreläser.

Imorgon ska jag iväg på en föreläsning jag har stora förväntningar på!
En av Sveriges bästa distansryttare föreläser här i Örebro och jag har köpt biljett dit. Maria Hagman Eriksson håller på med både distanshästar och galoppörer.
Jag hoppas verkligen att föreläsningen kan ge mig lite motivation och inspiration.
 
En annan proffsryttare, och faktiskt den enda proffsryttaren vi har i distansridning, Annelie Eriksson har startat upp ett evenemang på facebook där hon ska rida från Bjursås i dalarna till Örebro på 4 dagar! Hon startar den 14.e och beräknas vara i Örebro den 18.e. Hon har en insamling för musikhjälpen som du hittar HÄR
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: