www.EeckisDonna.blogg.se

2016-10-11
23:22:16

Alla behöver mer tid.. iallafall hästfolket!

Idag fick jag prioritera, en av hästarna fick motioneras medan den andra får vänta till imorgon.
Kallt, ruggigt och något brist på motivation fick mig att välja Mano barbacka.. Det gick bra och vi övade på lite öppnor på samma gamla vanliga väg. När vi sedan kom upp till kohagen var det en kalv som rymt ur hagen och jag kände väl inte direkt för att utmana något så jag klev av, men när vi kom närmare blev den skraj och sprang mellan trådarna tillbaka in i hagen. Så jag fick leta på en hög sten för att ta mig upp igen.
 
Imorgon ska Donna få sig ett pass tänkte jag. För på torsdag är det Anki.träning igen! Och då får Mano vila eftersom jag jobbar på dagen och inte hinner med båda. Fredag verkar även den vara tjock i grejer som ska göras så jag är tveksam att hinna med någon av dem då. Och lördag är det dags för roadtrip till Nässjö och arrangörsmöte i distans tillsammans med Stina & Sofia.
På söndag tänker jag först och främst sova ut och äta en lugn och stillsam frukost för att sedan göra det som faller mig in!
 
Det är ju inte sommar ute längre... Det är kallt och ruggigt, men samtidigt väldigt mysigt med barbackaturer i den färgglada naturen. Men vem kommer inte längta till sommaren hela vinterhalvåret? När man kan bada och göra massa skojiga grejer?
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: