www.EeckisDonna.blogg.se

2016-12-23
23:08:19

Förändringarnas tid..

Det verkar som om det är på den här tiden på året som jag tar mig mod att göra förändringar i livet, så nu har jag kort och gott sagt upp mig från mitt jobb (där jag varit i 4 år) och sadlar om helt och hållet från vård/människoyrket och ska börja arbeta som trafikinformatör på trafikverket istället! Helt galen förändring men den känns ändå helt rätt i tiden.
 
Vad gäller hästarna så är de sporadiskt motionerade den senaste tiden då energin och fokus legat på annat håll. De har ställt upp i varsitt luciatåg och sen har vi mest lufsat i skogen och längtat efter snön. Vi fick en kort stund med snö, men den smälte snabbt tyvärr.. Och imorgon är julafton här, och inte är landskapet färgat vitt.. Men det kommer bli en awesome jul ändå! Jag fick en tidig julklapp i form av ett syskonbarn idag och jag kommer få fira julen tillsammans med min familj och med min fantastiska pojkvän!

God jul!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: