www.EeckisDonna.blogg.se

2016-01-01
22:44:29

juletidens ynka ridturer

Kring jul & nyår blir det aldrig tillräckligt mycket tid till övers för ridning känns det som!
Ändå försöker jag få tiden att räcka till till ett par turer, vilket jag lyckats helt okej med!
 
Den 27/12 var jag ute på tur, den första riktiga turen i snö. Det var kallt och jag beslutade därför att rida barbacka på mannen. Supermysigt! Ni som inte har häst vet verkligen inte vad ni missar!
Sällskap av Carro & Gläntan som ni ser:

Även dagen efter fick jag tid för en tur i snön som även den blev barbacka på Mano, det känns så himla kul att det går så bra med honom nu! Han är så himla cool.. det kan ju i och för sig bero på att han skritt-tränats mer eller mindre i över två månader! Men det har verkligen gjort nytta.
Det var så magiskt vackert denna dag, det låg liksom en dimma på gärdena och solen var på väg ner:
 
Dagen innan nyårsafton fick jag med mig min kompis dotter Ronja ut till stallet. Vi tog en tur med båda hästarna och Ronja fick rida på Donna som jag hade som handhäst, det gick kanon bra! Första gången Donna går som handhäst med ryttare på, och det var ju ingen skillnad liksom, så nu finns det inga ursäkter för de som sagt att de vill lära sig/följa med ut och rida!
 
Kommentar:
2016-01-02 @ 16:57:49
#1: Stina

Vilka fina ekipage<3

Svar: tack =)
Erica Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: