www.EeckisDonna.blogg.se

2017-02-25
22:24:57

Vilodag och avundsjuka.

Idag hade jag bestämt mig för att ge hästarna en vilodag och mig själv också för den delen. Det händer ju inte så ofta som jag tar det lugnt och gör så lite som möjligt på en dag, men idag var det dags! Trots solsken utomhus och riktigt mysväder tvingade jag mig själv att ligga kvar i soffan och vägra resa på mig.
 
Imorgon kör vi genrep med Sofia, hon kommer ut och ska rida ihop sig med Donna ett par gånger innan distanstävlingen i pålsboda den 11/3. Sofia är duktig och rider bra, men när man har ett speciellt sto kan det kännas skönt att man som ägare känner sig säker på att de kommunicerar som de ska (speciellt med tanke på att jag ska ha virvelvinden Mano med mig också vilket gör det ännu mer viktigt att Donna & Sofia sköter sig själva).
 
Hela helgen är det Gothenburg horse show och många jag känner är eller har varit där.. och jag är så himla avundsjuk! Jag ville också åka dit, kolla fina prestationer, få inspiration och shoppa på mässan. Men jag jobbar och måste vara hemma.. Jag siktar på andra evenemang framöver istället!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: