www.EeckisDonna.blogg.se

2017-03-07
21:47:48

Sväljer tre gånger till..

I lördags åkte jag tillsammans med Sofia och båda hästarna till gillberga på långträning. 

Jag red Mano, Sofia red Donna, Josefine på Corre och Åse-Lott på Hannibal. 
Vi gav oss ut på en runda än en gång på de fantastiska ridvägarna däromkring och både Donna och Mano tuffade på i ett behagligt tempo. Dock hade jag lite otur och än en gång drog Mano av en framsko.

 tur är väl då att man tränar med sin hovslagare! Så han fick på en ny sko innan vi åkte hem. 
Både jag & Mano var trötta efter 20km och då började det strula i vårt samspel.. men jag tror (hoppas) att vi nu är redo för Pålsboda-ritten nästa helg. 42 km ska man väl orka? Kan erkänna att jag är ganska nervös och har fått svälja ner nervositeten både två och tre gånger... 

Aktivt 23km i ca 10km/h 
Totalt 26km i 8,9km/h 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: