www.EeckisDonna.blogg.se

2016-01-06
19:29:04

Det här med motivation...

Min motivation har legat på is ett tag. Ridningen har mest känts som ett onödigt måste och glädjen har väl knappt varit befintlig.

Nu har Åse hjälpt mig att upprätta ett igångsättningsschema för Donna och ett ordentligt träningsschema som skall följas! Det är verkligen dags att hitta tillbaka igen, förr var minusgrader, regn och rusk aldrig en ursäkt till att inte rida, men den senaste tiden har till och med de lamaste ursäkterna verkat vara okej. 

Donna gick med Sofia igår och fick sin ca: 50-60min skritt och jag red med på Mano. 
Idag följde Johanna med på Donna! Johanna har aldrig ridit förut så jag hade dem som handhäst från mano och vi red samma slinga som igår (50-60min) Alla skötte sig bra och Mano arbetade på fint även idag, även fast han krånglade lite så jag fick hoppa av och promenera knappt en kilometer med båda hästarna i hand. 

Jag tänkte jag skulle släppa en bomb här på bloggen inom ett par dagar! Så håll utkik. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: