www.EeckisDonna.blogg.se

2014-12-15
20:29:10

TÄVLING I SAMARBETE MED EECKISDESIGN - HANDGJORDA PANNBAND

 För att vara med i tävlingen behöver du:
 

  1. Lägg upp bilden här ovan på din blogg och skriv att du är med och tävlar hos www.eeckisdonna.blogg.se Länk till bloggen är obligatorisk!
  2. kommentera detta inlägg med "jag är med" + länk till ditt blogginlägg + färg/er och storlek på önskat pannband och om du vill ha en knopp eller ett armband.
  3. BERÄTTA varför just du ska vinna
OBS: Lädret finns endast i svart!
 
Tävlingsdatumets slut presenteras senare
Kommentarer:
2014-12-15 @ 20:46:37

Rolig tävling du har :D
Du kommer väl ihåg om du kommenterar på min blogg så får du alltid dubbelt kommentarer tillbaka ;)?

Svar: Tack! Var med du också :)
Erica Svensson

2014-12-16 @ 19:45:47
#2: Marica

Jag är med :D
Här är min länk - http://maricalindbeerg.blogg.se/2014/december/bloggtavling-3.html#comment

Och om jag vinner önskar jag ett pannband i storlek FULL (gärna bruntläder om det går) och ett armband :D Och i färgen royalblå/klarblå (som på tävlingsbilden) :D

sjukt rolig tävling :D

2014-12-16 @ 19:45:53
#3: sonny

Jag vill vara med.
http://sonnyar.blogg.se/2014/december/va-med-du-med.html#comment strolek,full Med ljusblå och vita pärlor. och jag vill ha en knopp.Jag vill ha liksom ljusblå,vit,ljusblå,vit om du förstår.


Jag vill vinna då jag alltid velat ha ett sådant pärlpannband med ljusblåa och vita då jag tycker de passar min häst. Han skulle vart riktigt fin i dessa färger. Sen så är de ganska likt ett ps pannband men vill inte lägga ner så mycket pengar på ett pannband. Så ja nu tar jag chansen :D

2014-12-16 @ 22:05:17

Jätterolig tävling!
Jag har nu skrivit om den på min blogg, inlägget hittar du här: http://eryttaren.horseworld.se/2014/12/16/tavling-i-samarbete-med-eeckisdesign-handgjorda-pannband/
Om jag skulle vinna så vill min ponny ha ett i stl COB, med blåa och vita pärlor precis som på tävlingsbilden! Jag älskar armband så ett till hade inte suttit fel, även det i klarblå ♥

Varför ska jag vinna? För det första så var pannbanden grymt fina, tittade på FB-sidan och de var verkligen speciella!
Min ponny skulle verkligen vara superfin i det och det skulle matcha fint till mina marinblåa schabrak!
Han är helt enkelt värd ett fin pannband..
/Emilia

2014-12-17 @ 00:46:19

Jag är med! Här är mitt blogginlägg: http://juliamatildalundgren.blogg.se/2014/december/jag-ar-med-och-tavlar-om-ett-pannband.html#comment

Jag skulle vilja vinna detta pannband och ett knoppband då jag just nu mellan mina två hästar byter pannband fram och tillbaka på tränsen. Jag skulle behöva ett till så att jag slipper göra det varje när jag ska iväg på träningar och tävlingar. Det tar tid och det är synd att de inte har var sitt snyggt pannband.

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha ett pannband i strl cob. Sedan som jag skrev innan här i kommentaren så skulle jag gärna vilja ha pannluggsknoppen. Kram!

Svar: Du glömde säga vilken färg :)
Erica Svensson

2014-12-17 @ 13:24:26

Jag är med!
Inlägget ligger nu på min blogg, http://mliandersson.se/2014/december/pannband.html#comment
Har länkat både till blogg, direkt till tävlingen och till fb.

Jag vill vinna ett pannband i teal och brun tillsammans med ett armband, för att jag skulle vilja uppdatera min utrustning med nya färger. Skulle jag få med dessa färger nu så betyder det att jag äntligen kan använda mitt bruna schabrak och även köpa det där mörkt turkosa jag väntat på att få köpa.

2014-12-17 @ 20:37:43

Jag är med! :D
Inlägget finns på: http://wynono.blogg.se/2014/december/jag-ar-med-och-tavlar-hos.html#comment

Jag vill vinna ett pannband i ljusblått eller neongrönt i storklek full, och i såna fall ett armband, för jag älskar amband. Jag vill vinna för att Jag har ett jättefint ljusblått schabrak som jag vill matcha till min medryttarhäst. Min familj är inte så intresserad av hästar och vill därför inte köpa mycket hästsaker till mig och jag har en inkomst på ca 100kr i månaden till nöjen, så jag har inte så mycket pengar att köpa fina pannband eller hästsaker för. Jag tycker också att pannbandet på bilden är så fint och jag tycker det är extra speciellt med ett eget gjort pannband! :)

2015-01-02 @ 14:14:09
#8: Stina

Är som vanligt lite sent ute men kom på att jag vill så klart vara med i tävlingen!:) Älskar pannbandet du gjorde till mamma i julklapp så nu vill ju jag så klart också ha ett:)
Här är länken till mitt blogginlägg: http://stinamsvensson.bloggplatsen.se/2015/01/02/10974609-tavling-hos-erica/
Har så klart redan för länge sedan gillat din sida på facebook:)
Jag skulle vilja ha ett pannband i full och gärna färger som skulle passa Chimals distansutrustning (om du vet vad det är för färg? Typ ljus, turkosaktig blå...) om jag vinner. Håller stenhårt tummarna:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: