www.EeckisDonna.blogg.se

2015-02-08
20:47:36

Årsmöte NDRK

Idag hade vi årsmöte med Nerikes distansryttarklubb. Blev invald som suppleant i styrelsen vilket är väldigt kul! 

Planerat kommande år med aktiviteter samt lyssnat på föreläsning om att hålla hästen frisk. Det var Jenny Lindkvist som föreläste och hon är bland annat akupunktör och hästmassör. 
Det delades ut priser för bland annat bästa ryttare och bästa häst. Ryttarpriset gick till ingen mindre än Victoria Boberg och bästa häst gick till Camilla Kvarnströms Sokrates! 
Grattis till dem! 

Det delades även ut ett hinknisse-pris. Och eftersom det bara var en enda ryttare i klubben som rapporterat in sina gromar för tävling så blev det inte så svårt. Det var JAG som varit så ordentlig! Så den hinknisse som gromat flest mil åt mig och Donna är ingen mindre än Sofia Larsson: 

Belönades här med två biobiljetter och en fin ask choklad! 
Jag hoppas verkligen att Sofia vill fortsätta groma mig och Donna inför säsongen 2015! 

Nu siktar vi framåt & uppåt! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: