www.EeckisDonna.blogg.se

2015-01-26
19:04:50

Equiterapeuten idag

Förutom lastningshistorian som tog 40 min och framkallade antalet gråa hår hos mig så gick besöket bra! 
Jag var nervös att få bakläxa av ET men hon bara öste beröm över både mig och häst!! Hon sa att det är enorm skillnad sen i sep, mer liksidig och mer smidig. Inte alls så kantig och sne i bak som i september. Det var så himla kul att få höra så mycket bra att det nog gav oss en skjuts upp i himlen. 

Fortsätta stretcha som vi gjort + fått en stretchövning till att arbeta med. Stärka och bygga mer. 

Hon sa att hon inte kunde känna den här stelheten och låsningen i bogarna längre och ryggen är bra! 
Hon var något låst i nacken, men det kunde hon släppa på.

Sen är det väl som för alla hästägare att man älskar när någon berömmer och säger att ens häst är snygg! Glad matte!

Arbetet ger utdelning ♥️

Kommentar:
2015-01-27 @ 00:47:53
#1: Görel

Bra jobbat!

Svar: Ja det är så härligt att få ett "kvitto" såhär!
Erica Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: