www.EeckisDonna.blogg.se

2015-10-27
21:34:53

Donna promeneras igång

Donna är fortfarande inte helt okej men skrittas för hand från och med igår, det blev verkligen en mysig stund tillsammans där hon dock uppvisade lite tecken på att energidepåerna är något överfyllda för tillfället.
Sedan är det konsekvent stretch som gäller, så hoppas vi att hon blir bättre!
 
Idag skulle båda hästarna skrittas ca 20 minuter var, och om matte både har tidsbrist och motivationsbrist så kan man slå två flugor (eller i detta fall hästar) i en smäll! Så jag bestämde mig för att prova ha Donna som handhäst. Jag har aldrig provat detta förut men eftersom båda dessa två är snälla så vågade jag mig på det och ni kan ju se att det gick bra på filmen nedan. Bara Mano som kan sura ibland som ni ser:
På den nedersta bilden ser Donna verkligen liten ut i jämförelse till Mano!
Har inte tyckt att det varit så himla stor skillnad på dem, men det är det nog..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: