www.EeckisDonna.blogg.se

2016-12-03
23:44:38

Dressyrlektioner x2

I torsdags fick vi ett återbud på en träningstid och jag fick för mig att åka iväg med Mano, för första gången på väldigt länge. Sist min instruktör såg honom var när han fick vara stand in på lägret på markebäck då Donna skadades. Det var ju ett bra tag sen!
Han var jätteduktig och cool. Vi kunde samspela en del i alla fall i skritten, när det kommer till traven är vi inte där än. Det är en lång väg att gå för att han ska lugna ner sig tillräckligt i traven.

 
Idag var det Donnas tur att gå lektion. Även hon skötte sig kanon och jag hittade en väldigt bra position i min kropp när vi arbetade med rotation i kroppen. himla nöjd! Vi körde på en hel lektion i bara skritt och det behövdes trots att kylan bet tag i oss.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: