www.EeckisDonna.blogg.se

2016-01-03
23:04:54

Finns ingen i hela världen...

... som kan förstå hur mycket jag saknar sommaren just nu!
Här är en bild från förrförra sommaren när vi (jag+ tjejerna från stall Gillberga) var ute på långtur. Vi hade matsäck med oss och red runt sjön och stannade även och plaskade i den! Donna tycker det är himla kul.
Och hur mycket jag saknar att få rida min bästa vän också.. Det är det nog ingen som förstår.. Hela den här perioden har varit så enormt påfrestande för mig och jag längtar innerligt tills jag får rida på henne igen!
 
Det är ren och skär lycka i mina ögon när jag tittar på den här damen i vanliga fall.
Nu är det mest förtvivlan och skuld som speglas i mina ögon..
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: