www.EeckisDonna.blogg.se

2016-11-17
23:29:00

Känslan när man blir sådär förvånad.

Jag kan inte hjälpa att man blev lite till sig idag, lite starstrucked, när en av Sveriges bästa distansryttare började följa lilla mig på instagram. Haha, vad töntig man känner sig liksom! Men känner man sig som en nobody i skogen (ni minns det uttrycket va?) så blir man fasiken lite flickigt fnittrig, haha!
 
För övrigt, det ordet "starstruck(-ed)", det är ju ett ord som liksom bara implementerats utan några som helst kontigheter i vårt vackra språk. Men vi är ju ganska duktiga på att låna ord och ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det finns en större betydelse och en mer tydlighet i många engelska ord som saknas i svenskan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: