www.EeckisDonna.blogg.se

2016-09-14
23:27:00

Fuskade p.g.a. vädret

I måndags skulle jag ju inte rida egentligen. Det var ju meningen att jag skulle simma, men solen sken och vädret var så vackert att det kändes mer eller mindre olagligt att stänga in sig inne i en bassäng, så jag och Sofia tog en tur barbacka på Donna och Happy istället.
 
 
 
Igår sammanstrålade vi ett helt gäng och red tillsammans! Johanna följde med på Mano som ändå skulle gå som handhäst. Johanna har suttit på en häst två gånger tidigare men har verkligen visat viljan att lära sig och få följa med, så detta var ju ett ypperligt tillfälle! Det var väldigt mysigt att lunka runt i skogen allesammans.
 
Idag tillbringade jag dagens med en massa andra måsten av saker som hängt över mig ett tag, så det blev inget med hästarna idag. Dock så gick jag runt i hagen en bra stund och försökte hitta skon som Mano nu lyckats dra av sig, men det är ju som att leta efter en nål i en höstack...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: