www.EeckisDonna.blogg.se

2016-09-11
22:39:00

Summering av veckans träning

VECKA 36
Donna
Måndag konditionspass (7,39km)
Tisdag skrittpass (med Mano på släp)
Onsdag Vila
Torsdag konditionspass (7,3km)
Fredag konditionspass (5km effektivt)
Lördag skrittades
Söndag vila
 
Mano
Måndag skrittades
Tisdag handhäst
Onsdag Vila
Torsdag skrittades
Fredag Vila
Lördag skrittades
Söndag vila
 
Jag är väldigt nöjd med hur den här veckan blev. Hästarna känns dessutom fräscha och jag känner mig glad! Närmaste målsättningen är ju eventuellt en Pay'n'ride i distansritt för Donna nu den 24/9. Jag har inte tagit ett hundraprocentigt beslut än dock. Min stallkamrat vill ev. åka med sin häst och då kommer Donna behöva följa med, med vilken ryttare är dock oklart än.
 
sedan har vi ju klubbmästerskapet i distans den 22/10 som jag verkligen vill åka på! Men då gäller det att Donna känts fräsch hela vägen tills dess. 2014 plockade vi ju hem en tredjeplats tillsammans och 2015 fick Mano starta för att skaffa sig lite rutin, och även där slutade det med en tredjeplats! Så jag skulle ju hemskt gärna vilja placera Donna även i år (det kommer v
äl få bli vartannat år nu för Donna och Mano hehe).
 
Donna i sin tredjeplatsrosett 2014:
 
Mano i sin fina rosett 2015:
 
Mano startklar 2015:
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: