www.EeckisDonna.blogg.se

2017-01-19
00:04:53

Åh hej & hå!

Försöker verkligen sluta hitta på ursäkter till att inte göra det jag ska. Men jag lyckas inte särskilt bra alls. Men snart är ursäkterna slut och då är det inte mer än att bita sig i läppen och bara göra! Idag ägnade jag mig lite tid åt lädersmörj (ja jag har ju inte bara biothane, jag har ju tonvis med läder också!). Har skaffat fin fina dressyrträns till Mano nu! Helt plötsligt är det mannen i stallet som äger alldeles för mycket saker.. Nej det är MANO som äger, inte jag... hehe. Donna ligger ju bara lite i lä (den damen kan ju shoppa hon också!).
Det glimmar ordentligt om utrustningen nu, så nu är ju inte heller det en ursäkt, att det är skitigt alltså.. Som om den ursäkten någonsin skulle hålla ändå liksom?? Lädret är insmort men mina händer torra som fnöske. Jag förstår inte hur uttorkande fett och olja är för mina händer?? Ju mer jag smörjer desto torrare blir jag?
 
Jag vill sitta där igen <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: